۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 769553

رفتار نامناسب یکی از هوادارنماها با پرویزمظلومی در فرودگاه سبب شد باشگاه استقلال پیگیر این ماجرا شود تا شاید دوباره شاهد بروز چنین مسائلی پیرامون باشگاه استقلال نباشیم.

با توهین کار استقلال پیش نمی‌رود

چرا برخی به خود اجازه می‌دهند به بزرگان این باشگاه توهین کنند؟

این رفتارها ناشی از نداشتن صبر و تحمل است. این رفتارها از فضای بد مجازی نشئت گرفته است. قبلاً استقلال می‌باخت و گاهاً نتایجی که هوادار دوست ندارد را بدست می‌آورد اما خبری از این حرف‌های نامناسب نبود. انتقاد بود. فریاد بود. اما توهین نبود. الان چند وقتی است این مسائل باب شده و من برای آینده این باشگاه به شدت نگرانم. ما دیگر عمرمان را دراین باشگاه گذاشته‌ایم و توان دوران جوانی را نداریم. من از سال‌های بعد می‌ترسم که ادامه این رفتارها هواداران واقعی را از باشگاه ما دور کند.

ریشه این مسائل چیست آقای مظلومی؟

به هرحال بخشی ازاین واکنش‌ها ناشی از ناکامی‌های ما درسال‌های اخیر است و من به هواداران حق می‌دهم ناراحت و نگران تیم باشند اما سؤالی که دارم این است که آیا با فحاشی می‌شود نظری را پیش برد؟ آیا می‌شود با این روش نادرست خواسته خود را مطرح کرد؟! دور و بر باشگاه ما را درفضای مجازی رفتارهای تند و نادرست فرا گرفته و برخی فکر می‌کنند با فحاشی می‌توانند کارشان را پیش ببرند که این روش صحیحی نیست. من از هواداران می‌خواهم صبوری کنند.

گفته می‌شود آن هوادار که درفرودگاه به شما بی احترامی کرد با شما تماس گرفته و عذرخواهی کرده است.

به هرحال گذشت. من آن هوادار را بخشیدم.

آقای مددی درمصاحبه‌ای اعلام کرد باید بعد از بررسی‌های شما درباره آینده کاری مجیدی دراستقلال تصمیم گیری شود. شما چه برنامه‌ای برای آینده دارید.

مجیدی همیشه مورد حمایت من بوده و من از آقای مددی هم ممنونم که به پیشکسوت‌های باشگاه استقلال احترام می‌گذارد. به اعتقاد من باید همه جوانب درنظرگرفته شود.

بعد ازآن اتفاقات صحبت از استعفای شما هم بود.

فعلاً درخدمت باشگاه استقلال هستم و تلاش می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را برای این باشگاه بگیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.